|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sykkelhenger - Blir den brukt?Jeg har lyst på sykkelhenger. Vi kommer i hovedsak til å bruke den i helgene/feriene. Eller, JEG kommer til å bruke den. Mannen tror ikke den kommer til å bli brukt.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Vi er utrente og nærmer oss halvtrente. Vi kjøpte sykkelhenger for 3 år siden og har brukt den kjempemye i sommerhalvåret (ikke så mye i fjor siden vi da hadde nyfødt). I fjor kjøpte vi dobbelhenger og vi gleder oss til sommeren.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Jeg sykler ikke med hengeren, men nå er jeg ganske utrent, men ser hvordan mannen sliter når han har de to største i hengeren noen ganger. Særlig om det er mye oppover eller motvind. Vi har brukt vår henger lite, men har vært helt avhengig av den noen ganger siden vi har tre barn og bare to voksne som sykler, eller når mannen skulle hente alle tre i barnehagen alene. Jeg synes det er greiere å ha ungene i setet, så nå når ungene er 2, 5 og 6 så kommer den ikke til å bli brukt sommer tipper jeg siden de to største har begynt å sykle selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
<*(((<
|
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Den blir brukt om man har lyst til å bruke den, og ikke bare kjøper fordi det er kjekt å ha, tror jeg. Har brukt vår ganske mye, men ikke noe særlig på vinteren denne sesongen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Vi brukte den mye til og fra barnehagen, det var på flat sykkelsti hele veien. Utover det har vi bruk den som vanlig vogn, fordi den kan stappes ganske full med saker. Oppoverbakker kan være ganske tungt, men på flatmark er det forbausende lett.
|
|
|
#6 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Jeg eier ikke kondis og mener treningssentre er en perversjon, men sykkelhengeren brukes jevnlig. Puddingene var nesten ett og nesten to i fjorårets sykkelsesong, og det gikk forbausende greit selv i oppoverbakker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: BNBE
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Vi har brukt vår masse. Mannen bruker den til og fra barnehagen - jeg gjør det ikke fordi jeg uansett må ta bussen fra banen og til barnehagen. Vi har også brukt den mye på tur, og til å sykle hjem varer og sånt fra butikken. Nå hører det med til historien at vi ikke har bil, og at mannen ikke har månedskort til kollektivtrafikk.
|
|
|
|
#8 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Vi er forhenværende godt trente, men per i dag er han halvtrent og jeg utrent. Vi bruker vår sykkelhenger ganske mye. Har hatt den tre sesonger nå.
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Sykkelhenger - Blir den brukt?Vi har brukt vår mye, men jeg skal innrømme at det er mannen som har dratt den mest. |
|
|
|
![]() |
|
|