Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skjult

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 22:11   #1
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjult

Noen som skal se denne filmen, sånn guffen film som jeg liker.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 01-04-09, 22:13   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjult

Trur heile familien til mannen skal sjå denne Den er nemlig spelt inn i huset til mannen si mormor.

For å sei det slik. Det var ikkje så masse dei måtte gjera med huset for å få det til å sjå slik ut.
Mormora ville av ein eller annan merkelig grunn ikkje sjå bileta eller noko frå innspelinga.

Gammel 01-04-09, 23:05   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg sa til mannen så sent som i kveld at denne så bra ut.
Gledesei!

Gammel 02-04-09, 00:20   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det regnes at man har sett den selv om man holder for øynene og ørene store deler av filmen, så ja - da skal jeg se den. (Har hvertfall lovt mannen å bli med på den)

@Urt - / så gøy. Hun bor vel ikke der, eller?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 00:23   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg liker ikke sånne filmer.

Klart JEG skal se den, gleder meg ihjel!!!

Gammel 02-04-09, 00:38   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh den så bra ut!

Men jeg liker ikke KJ så godt da.

Gammel 02-04-09, 00:39   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er møkkalei av KJ, han spiller jo i ALLE norske filmer. Han er flink og alt det der, men jeg er rett og slett bare drittlei. Men jeg må se filmen allikevel, den ser så rå ut.

Gammel 02-04-09, 00:42   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja det blir kjekt når den kommer på DVD hvis jeg husker å kjøpe den da.

Gammel 02-04-09, 00:43   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Du skal jo bli med oss på kino i påsken.

Gammel 02-04-09, 00:51   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åh ja det skal jeg jo ja.
*ammetåke tjukk som graut*

Gammel 02-04-09, 06:46   #11
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Trur heile familien til mannen skal sjå denne Den er nemlig spelt inn i huset til mannen si mormor.

For å sei det slik. Det var ikkje så masse dei måtte gjera med huset for å få det til å sjå slik ut.
Mormora ville av ein eller annan merkelig grunn ikkje sjå bileta eller noko frå innspelinga.

Ganske creepy når hun ikke vil se noe av det huset, noe spesielt som har skjedd eller skjer der?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, jeg liker ikke sånne filmer.

Klart JEG skal se den, gleder meg ihjel!!!

Nå begynte jeg å lure.

Gammel 02-04-09, 07:37   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

@Urt - / så gøy. Hun bor vel ikke der, eller?

Nei, det er visst revet nå i følge den artikkelen om filmen jeg leste i går.

Gammel 02-04-09, 08:49   #13
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Mormora til mannen solgte huset. Var eit byggeselskap som kjøpte det. Filmselskapet hadde nok følara ute på gamle hus som blei lagt ut for salg og skulle rivast.
Dei tok kontakt og fekk lov til å gå bananas der før huset blei fjerna.

Grunnen til at mormora ikkje ville sjå kva dei gjorde var fordi ho ville huske huset slik som det var. Dette var eit ordentligt flott hus ein gong. Og dei litt velståande. ( stil hadde hushjelp og gartner/sjåfør )
No når ho solgte huset sto det til nedfals. Eføyen vokste vel like masse inne som ute

Gammel 02-04-09, 11:22   #14
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, den skal jeg ikke se! Det holder å se reklamen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 07:52   #15
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Denne skal jeg se.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 08:21   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Åh! Fibi-film!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 08:28   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Skal vi se den i helgen, Fibi?

Gammel 07-04-09, 09:10   #18
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Den så ekkel ut. Må se den ja

Gammel 07-04-09, 09:37   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Skal vi se den i helgen, Fibi?

Jeg skal høre med mannen! (Men helst lørdag kveld, siden jeg skal jobbe dagvakt på lørdag.)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 09:39   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja alle dager passer jo for meg så hør med ham du. Du kan sove her om det trengs, no problemo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.