Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Ny hobby anyone?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 22:36   #1
Hulderen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
Hulderen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ny hobby anyone?

Trenger en ny hobby/inspirasjon, har mange hobbyer fra før av og ser frem til alle forslag. Hittil har jeg prøvd/holder på med:
- syr klær/ sengetøy /gardiner osv
- broderi
- scrapbook, familiealbum osv
- Warhammer bygninger, limt sammen og malt bittesmå figurer
- strikking
- skiftet trekk på møblene/ pusset opp leiligheten/ reparer og fornyer gamle møbler.
- lager smykker og andre ting av glass-perler

Klarer nemlig ikke å sitte i ro, må holde på med ett eller annet til å med når jeg ser på tv

Hulderen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 22:42   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny hobby anyone?

Hvorfor trenger du en ny hobby når du har så mange allerede?

Gammel 01-04-09, 22:48   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hagearbeid

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 00:14   #4
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sex er et greit tidsfordriv.

Gammel 02-04-09, 08:14   #5
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Høres ut som vi er litt like. Trenger også noe å gjøre, helst hele tiden.
Hekler du? Siden du strikker, så har du kanskje en del restegarn liggende? Det hadde jeg, og er nå godt i gang med å hekle et bestemorteppe. Ikke vanskelig, og nå har jeg blitt bitt av basillen og må ut å kjøpe garn, siden jeg har brukt opp restene.

Gammel 02-04-09, 13:25   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg slenger meg på shg's anbefaling om hekling, siden det er :
Lett å ta med seg
Lett å legge fra seg
Kan kombineres med strikking
Kan kombineres med smykkelaging
Kan brukes som dekorasjon på sydde ting

Ellers er nålefilting et litt morsomt tidsfordriv.
Veldig forenelig med å se på tv

Gammel 04-04-09, 10:02   #7
Ulltulla
Fullverdig medlem

Ulltulla sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Ulltulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Høres ut for meg som din nye hobby bør bli å klare å IKKE gjøre noe hele tiden. Det er så absolutt en treningssak, (har vært der) å klare å roe helt ned og heve seg over uroen ved å sitte stille.

Ulltulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 13:07   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulltulla, her.

Høres ut for meg som din nye hobby bør bli å klare å IKKE gjøre noe hele tiden. Det er så absolutt en treningssak, (har vært der) å klare å roe helt ned og heve seg over uroen ved å sitte stille.

På en måte enig der. Samtidig må jeg si meg enig med de andre angående hekling. Hekling er det mest avslappende jeg gjør!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.