|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Hvilken type stoff?Nei, jeg mener ikke sånn som man blir svimmel av.
![]() |
#3 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvilken type stoff?Ah, flott! Trodde nesten det ville være vanskelig å sy med jeg, men der ser man. Det er lurt å spørre. Takk. =)
![]() |
#4 |
Nesten helt fersk
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvilken type stoff?Litt tykkere bomullsstoff er gode å sy i
![]() |
![]() |
#5 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvilken type stoff?Ja, jeg har vel inntrykk at stoff med stretch er noe en skal holde seg unna til en er noe mer erfaren. Får ta en tur på IKEA eller noe slikt og kjøpe stoff jeg tør å klippe i.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type stoff?Eller du kan kikke på www.stoffogstil.no.
![]() |
#7 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hvilken type stoff?Jeg vil anbefalle deg et bomullsstoff uten strech. Kvaliteten kommer litt an på hva du skal sy. Fleece kan være litt elastisk og det er noe dritt å sprette opp feilene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken type stoff?Jeg synes elastiske stoffer er det aller enkleste å sy i. Uelastiske stoffer er bare lett å sy så lenge man syr rette sømmer. Det "verste" er glatte, tynne stoffer som sklir.
![]() |
#9 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvilken type stoff?Ok, noterer, holde meg unna stretch og glatte, tynne stoffer. :skriver så blekket spruter: Takk for linken gullet. =)
![]() |
|
|