|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() FruktbegerJeg skal lage 15 fruktbeger til et svømmestevne. Jeg satser på å lage dem i litt tykke plastglass og dekke med plast. Lages kvelden før de skal selges.
![]() |
#2 |
superbruker
|
![]() Sv: FruktbegerJeg ville ikke lagd de kvelden før. Ser for meg at frukten blir tørr og brun. 15 fruktbegere tar ikke lange tiden å lage. Ta en halv banan (la den stå med kutta enden ned i bånn), noen druer, pære eller eple som du deler i 4 (en bit i hvert beger), appelsin (delt som eplene) og vips så er du ferdig.
![]() |
#4 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FruktbegerEpler holder seg fine over natten om du har noen dråper sitronaft over. Men ikke bland frukten før samme dag. Du kan gjerne kutte dem om kvelden.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Fruktbeger
Tror det kan være en grei ting, for alt skal leveres grytidlig om morgenen, og jeg er alene med 3 barn.
![]() |
|
|