|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?For å gjøre en lang historie kort - jeg skal kjøpe noe utstyr og sende med lillegutt på SFO/skole. Det vil bli passet på av de voksne i stor grad. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Her (ser veldig dyrt ut): http://www.leika.no/natur_utelek/zippl_sykler/
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Hm aldersgruppen 4-8 år |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Jeg har ikke sett så kraftige og solide sykler som de har i barnehagene på toys'r'us hvertfall. Men de har noe lignende på sprell.no, riktigeleker.no og slike steder. Eller hva med denne:
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Nei, det må være 3-hjuling for at han skal få lov til å bruke det på skolen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Snakk med fysioretapeuten.
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Her er link til noen som selger til barnehage, du kan jo høre med dem?
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Trigonor.no selger også til privatpersoner.
|
|
|
#9 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Kanskje du kan høre med hjelpemiddelsentralen?
|
|
|
#10 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Må du kjøpe det selv? Finnes det ingen mulighet for skolen å skaffe det?
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Hjelpemiddelsentralen: lillegutt kan jo sykle på tohjuling og trenger strengt tatt ikke noe hjelpemiddel til å sykle. Noen tips om hvilket argument jeg isåfall skulle brukt? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Dette er noe du helt klart kan få dekket. Snakk med fysioterapeut. H*n skal kunne skrive søknad om sånt. (Og forsåvidt klare å se gode argumenter for hvorfor det er viktig) Når det gjelder argumenter for å få det så vil deltagelse i lek absolutt være et veldig godt argument. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Loven sier jo at
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg tak i stor trehjuling m.m. sånn de bruker i barnehage og SFO?Vi har en sånn gocart som den fra Berg, bare at vår heter Mammut. Mener vi betalte rundt 3500,-. vi bestilte vår fra en hollender som drev verksted i...Rena kanskje? Tror han het noe sånt som Van der Pool men er ikke sikker på navnet. Bilen kom flatpakket i posten og jeg mener å huske at frakta kom på 500,-. |
|
|
|
![]() |
|
|