Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mississippi! Skift nick nå!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-09, 16:05   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mississippi! Skift nick nå!

Jeg orker nemlig ikke mer. På grunn av deg har jeg nemlig hatt denne på hjernen non-stop i x antall uker nå.

(Kilde:
(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)
)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 16:08   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mississippi! Skift nick nå!

Gammel 03-04-09, 17:48   #3
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Åh, guri.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:49   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du også? (Jeg trodde forresten den var med og av ABBA...)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:50   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er jo ganske fin, egentlig. :gauler:

Gammel 03-04-09, 17:59   #6
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du også? (Jeg trodde forresten den var med og av ABBA...)

Trodde du virkelig det?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:01   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

007: Ikke fornærme LaLuna nå.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:03   #8
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker forresten at Inger Lise Rypdal (tror jeg) sang denne på en plate på 70-tallet.

Serenity now
Gammel 03-04-09, 18:22   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Trodde du virkelig det?

Ja, tenk for atte jeg gjorde det!

Gammel 03-04-09, 18:34   #10
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ja, tenk for atte jeg gjorde det!

Serenity now
Gammel 05-04-09, 10:34   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 10:39   #12
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Åhh - mamma og pappa hadde denne plata, og Mississippi var yndlingssangen min! Og så drømte jeg om å ha sånn hår som hun blonde dama.. Jeg hørte på den så mye at det til slutt var massevis av hakk i lp- plata.

Gammel 05-04-09, 10:41   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååå, deilig!
Denne sangen har jeg hørt mye i min pure barndom

Gammel 05-04-09, 10:48   #14
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Huff, den var fæl :grøss: Er den norsk? Har aldri hørt den før; mamma hørte mer på Göran Fristorp og Arja Saijonmaa ...

Gammel 05-04-09, 14:09   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å gud!
Stakkars deg Divine. Det er absolutt en av de verste sangene jeg hører.

Den var først på den llyseblå kassetten som pappa hadde spilt inn fra Radio Hilversum, for 30 år siden eller noe sånt. Sang nr to var Love to love you, baby med Tina Charles.

Gammel 05-04-09, 15:09   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Den hadde jeg jammen glemt, gitt.
Tips: gaul sangen av hjertets lyst - til omgivelsens ergrelse (og evt underholdning) så går det over til slutt. De får deg nok raskt over på annet spor.

Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 15:13   #17
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jeg også vokst opp med, den minner meg om bilturer, bringebærdrops og barndom. Den vekket dog bare gode minner hos meg.

Sammen med denne.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-09, 15:31   #18
Frantzen
Passiv

Standard

Åh, bringebærdrops!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.