|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Ja, for tenk har jeg solgt den gamle! Den ble hentet i går.. og nå står vi uten bord på kjøkkenet.
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisesutemøbler (og sofa)!Vi har de stolene i skinn, men et annet bord.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisesutemøbler (og sofa)!Vi har samme type stoff som sofaen i vår sofa og på stoffet på spisestuestolene, og det er utrolig praktisk, holdbart og klassisk. Sofaen har jeg hatt med meg fra før vi ble sammen, så den begynner vel å bli noe sånt som 10 år gammel, eneste møbelet jeg har hatt som jeg ikke har hatt veldig lyst til å bytte ut.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisesutemøbler (og sofa)!
Stolen ser veldig gode ut.
![]() |
#6 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisesutemøbler (og sofa)!Fine møbler du har funnet, guniss! Likte godt den spisestuen.
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisesutemøbler (og sofa)!Vi har lignende sofa, men jeg lurer på om vår heter Bari... (Bohus.) Vi har en bredere sjeselong (?). Den er flott om jentene trenger kos, da benker vi oss i hjørnet på sofaen, og så er det plass til oss alle tre der. Jeg tror den koster ca det samme som den du viser, men vi fant den på restetorget på butikken her. Den stod der pga noen løse tråder under sofaen, og kostet oss 2500,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Vi feiga litt ut.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Fint! Artig med noe nytt også |
![]() |
![]() |
#10 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Kjempefin spisestue!
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Jeg syntes dere fant en fin løsning jeg, selv om det ikke ble det fancy'e dere helst ville ha!
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!
Den vi kjøpte var hakket mindre, bordet var 120 cm langt. Og med fire stoler kostet det 4000 ! Så vi kjøpte til 4 stoler + to klaffer. Men de har også det som er avbildet, bord med 6 stoler til ca 6-7000 mener jeg, på Møbelringen.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Grattis med nye spisestuemøbler. (og sofa) - Jeg kan love deg at du har kommet til å HATE det andre bordet i stål og glass. Ja, med mindre du synes det er artigst av alt å vaske bort fingermerker da. Både stål og glass er jo verstinger, vil jeg si..
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!
Tja, men kult var det.
![]() |
#16 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Så flott spisestue dere valgte! Vi har også spisestue i eik og er veldig fornøyde, selv om det kanskje kan se ut som at ekorna flytter inn hvert øyeblikk.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vi skal kjøpe oss nye spisestuemøbler (og sofa)!Det er vel mest stolene jeg synes er litt småkjedelige. Men vi får se - hvis bordet duger så kan vi jo kjøpe noen spreke stoler etter hvert.
![]() |
|
|