|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() FoundationJeg trenger tips til en god foundation til blandingshud. Jeg har tørr hud i kinnen og en noe fetere hud i t-sonen.Jeg vil ha en krem som ikke er veldig dekkende (mer lett og kanskje litt transparent om noen skjønner hva jeg mener - jeg liker ikke så se sminket ut), lett å smøre ut, lukte godt, ha god holdbarhet og som finnes i helt lyse fargetoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FoundationDermalogica har en god foundation, men de har også en farget dagkrem. Kanskje det hadde vært noe for deg? Et tips er å bruke svamp når du vil ha et lett lag og fingrene når du vil dekke litt mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: FoundationChanel har veldig gode foundations. For forskjellige hudtyper, matte, blanke, matt med skimmer osv.osv. De blir ikke "kake" i ansiktet og de tilfører fuktighet i tillegg.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: FoundationElizabeth Ardens foundation mousse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FoundationAbsolutt favoritt er fra Laura Mercier. Først en primer og så foundation på topp. Gir et veldig naturlig og fresht resultat
![]() |
|
|