|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Vårdress til barnehagestarter i mai?Trenger vi det? Han er foreløpig en åler, men jeg tenker det må bli varmt med en dress likevel?
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?Det må da bli noe i slangeskinn? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?I mai og utover tror jeg aldri de har brukt utedress, men regntøy hvis det regner, og evnt litt varmt tøy under hvis temperaturen er lav. Er været tørt og varmt, har de vanlige klær ute.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?Stemmer for Schnuppas forslag. Hassel bruker Troll-dress i str 86 nå, og han er ca 75 cm lang. Det er mye å gå på i størrelsen, men han virker ikke hemmet av den i det hele tatt.
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?
Ja, han hadde blitt fin da.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?Jeg tenker ikke at du trenger dress i mai. S startet i april, med en brukt vårdress som han brukte kanskje 2 uker. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?
Nei, nei, nei, det er klart du ikke trenger å bruke masse penger på en dyr dress i mai, regntøy holder sikkert og evnt hvis du vil ha en tynn vårdress, kjøp en brukt eller en billig.
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vårdress til barnehagestarter i mai?Jeg hev meg rundt og står nå i kø på en trolldress på bruktmarkedet.
|
![]() |
|
|