|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Stakkars liten.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Huff da. Håper virkelig foreldrene dukker opp snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Å stakkars lille gutten. Håper inderlig det er slik at mamma og pappa ligger hjemme og sover og ikke aner noen ting om at guttungen ville ta seg en tur ut i verden på egenhånd. Men jøye så redde de må bli i såfall når de våkner og ikke finner gutten sin.
![]() |
#7 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Skrekk og gru. . . .
![]() |
![]() |
#9 |
Originala
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Min første tanke er påskefyll, men jeg håper inderlig jeg tar feil og at gutten har lurt seg ut uten å vekke foreldrene. Jeg er ikke spesielt barnekjær, men det skjærer i hjertet mitt når jeg hører om slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Gutten så nå ut til å ha det temmelig bra, ut fra artikkelen. Det er nødvendigvis ikke spesielt synd på han. Med "normale" foreldre så kan jeg godt tenke meg at dette er langt mer traumatisk for de enn for barnet.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Jeg tenker som Sitron, så lenge det er snakk om oppegående foreldre som bare sover tungt, tror jeg ungen sitter igjen med følelsen av et digert eventyr med snille politimenn, mens mamma og pappa kommer til å bli pissredde til gutten er hjemme igjen, og så sitte igjen med dårlig samvittighet og være veldig flaue.
![]() |
#12 |
Originala
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Og forresten:
For en idiotisk ting å si! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)
Milde måne for et idiotisk fokus, ja. Huff, håper foreldrene melder seg snart, og at de er oppegående folk.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)Jeg kjenner folk dette har hendt med, så tanken på fyll slo meg ikke engang, men nå er det en del timer siden han ble funnet og det er rart at ingen har meldt seg (så spørs det da om pressen får vite at foreldrene er funnet nå som barnet er tatt hånd om av barnevernsvakta).
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund (VG)Faren har meldt seg: http://www.haugesunds-avis.no/articl...6/1058/AKTUELT
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund(VG)
For meg, så er dette et signal om at gutten er i bra forfatning og at de ikke har noen grunn til å mistenke omsorgssvikt ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund (VG)Oi. Jeg antar han har hatt noen svette timer før han ringte til politiet. Hvis han har sovet til 11 er han jammen godt vant.
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Liten gutt funnet vandrende alene i Haugesund (VG)Jeg sov til 10 i dag. :deler:
![]() |
|
|