|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Voldtektstrusa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Voldtektstrusa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Voldtektstrusa!Utrolig mye rart som blir laget, det kan da ikke være noe behagelig å ha på.
![]() |
![]() |
#7 |
Originala
|
Min første tanke var at den ser fryktelig upraktisk ut med tanke på toalettbesøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Ja. Og hvis man først blir utsatt for et overfall, vil man antakelig likevel bli rundjult eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Voldtektstrusa!Kan ikke tenke meg den gjør voldtekten mindre brutal akkurat.
![]() |
#15 |
Slumrende Ullteppe
|
For da får siden det linkes til opp en fin liten sak "blogg om emnet her," og vips er FP åpen for alle og envher som vil mene noe om saken, og de kan være tildels interessante.
![]() |
#16 |
Står på egne ben
Nå står det allerede som blogglink rett hit til Foreldreportalen, og alle som leser artikkelen kan lett trykke seg rett inn hit. Sist redigert av Elisabet : 08-04-09 kl 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Voldtektstrusa!Aktive brukere som ser på denne tråden: 41 (1 medlemmer 40 gjester) |
![]() |
![]() |
#19 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Voldtektstrusa!Jeg har vel ikke akkurat kjempetro på denne når det gjelder overfallsvoldtekter. Men når det gjelder type jente har sovnet på fest og det utføres voldtekt uten vold, sånn typisk luring uten at hun skal våkne, så kan den vel kanskje hjelpe? Klarer ikke å se for meg noen andre scenarier enn det egentlig.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Voldtektstrusa!Det der så ekstremt ubehagelig ut. Reimene skulle byttes ut med metall ifølge oppfinneren. I og med at det er så få overfallsvoldtekter, så er jeg ikke sikker på om det har så mye for seg. |
![]() |
![]() |
|
|