|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Har du lest boka "Pen søker trygg"?"Pen søker trygg. Hvordan kvinner undertrykker menn," av Preben Z. Møller.
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?Ikke lest den, men lest OM den her, og det fristet ikke akkurat.
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?Jeg har ikke lest boka, men husker å ha lest noen omtaler. Google forfatter og tittel så finner du en del betraktninger. På meg virker det som om en oppsummering kan være «tullebukk» og «Kagge forlag». Sist redigert av torsk : 11-04-09 kl 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?Nei, men jeg fant dette, og ble ikke fristet.
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Har du lest boka "Pen søker trygg"?Hehe... Det ante meg, ja. Det var denslags jeg også har snappet opp.
![]() |
|
|