|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Førsteklassingen har både med og uten for, men begge buksene er med seler.
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Til nå har hun brukt Reflex-sett. Buksa har høyt liv og seler, er vel relativt tykt og uforet. Tror hun er på den største størrelsen nå, så da finner vi vel på noe nytt neste gang hun trenger nytt.
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Mine hadde vanntette overtrekksbukser fra Skogstad og allværsjakker i fjor (1. klasse) i stedet for vanlig regntøy. Det fungerte ypperlig, selv om det i utgangspunktet var en nødløsning fordi begge er så store for alderen at jeg ikke fant egnet regntøy.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Storebror har Helly Hansen allværsklær. Bukse uten seler, ja.
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Tynnere regntøy fra Refleks(enn det "vanlige"), bukse uten seler.
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?
Det bruker vi også på gutta, de er 6, 9 og 13 år. Regntøy har de ikke, synes det er noe herk - blir enten for kaldt eller for klamt, og veldig tett.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Vi bruker tekniske klær fra Reimatec og Bergans. Vi liker dte mye bedre ennn regntøy og ungen holder seg tørr |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Storesøster bruker reflexregntøy. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Har brukt Bergans siden han var 3-4 år.
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?For våren har jeg kjøpt Ticket regntøy til poden, uten seler, men seriøst; Til tross for at dama i barnetøyforretningen roste Ticket-settet opp i skyene, så skjønner jeg jo at buksa er altfor tynn til at sliter i stykker bukser og yttertøy etter en gangs bruk- sønnen min skal ha den i mer enn 2 uker. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Vi har skogstad overtrekksbukse, allværsjakke og et tynt regnsett som reserve, mener det er helly hansen. Nå ble den buksa ødelagt etter kort tid, så vi har kjøpt en ekstra bukse nå. Uten seler. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
snur
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?2. klassingen har Reflex allværsbukse med strikk nede og allværsjakke. Hun har også regnklær hengende på skolen, men de har hun aldri brukt
|
|
|
#16 |
|
--
|
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Han har en Helly Hansen dress som er vanntett. I tillegg til et sett med tynt regntøy med seler fra Exit tror jeg det er. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Dere som har Skogstad overtrekksbukse: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?Min skolegutt har Bergans stallojakke og bukse. Den er uten seler.
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?henger buksa på ham? Min sjuåring må ha 12 år i Bergansbukse, og den er altfor vid. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy bruker de minste skolebarna?
Han min har str 8 år. Han er ikke så lang i beina.
|
|
![]() |
|
|