Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Annen Mei-tai enn babyhawk?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 23:34   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Annen Mei-tai enn babyhawk?

Har hatt 2 av dem nå, og sliter litt med at nr.2 fikk for lange seler. Lurer på å bestille en annen, og undrer om babyhawk er "det beste", eller om jeg skal prøve noe annet. En annen type Mei-tai?

Minstemor er rundt 9 kg, jeg vil gjerne ha henne på ryggen. Så litt på Lotusbarn, men det er vel ingen anbefalinger der. Noen som har noe annet?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:42   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Annen Mei-tai enn babyhawk?

Jeg har vært mest fornøyd med babyhawken min (i tillegg til min selvsydde), men da poden rundet året, brukte jeg en fra cozy mye. Den var litt større og passet godt til ryggbæring i den alderen - også nå som toåring.

Gammel 12-04-09, 23:47   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har Conserti Meitai og Bittebror Meitai liggende, og som jeg skal selge. Consertien er fra nyfødt og opp, mens Bittebror er fra ca 1 år og opp.

Skal prøve formsydd nå.

Gammel 12-04-09, 23:52   #4
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg har Conserti Meitai og Bittebror Meitai liggende, og som jeg skal selge. Consertien er fra nyfødt og opp, mens Bittebror er fra ca 1 år og opp.

Skal prøve formsydd nå.

Kan du sende meg bilde? Kanskje jeg kjøper fra deg, så går porto sånn halvveis opp i opp?

Gammel 13-04-09, 00:00   #5
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Skal knipse.

Gammel 13-04-09, 00:03   #6
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Om du bestiller hos noen som syr på bestilling, så kan du jo bestemme lengde på selene sånn nogen lunde selv

For ikke å snakke om farger og mønster

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 00:06   #7
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan varmt anbefale Taitasi sine meitaier.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 00:10   #8
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Her er bildene.

Begge meitaiene fungerer bra til ryggbæring, og du kan knyte slik at du stapper endestroppene i skuldrestroppene, om du skjønner. Husker ikke hva det heter, tibetansk?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg påske09 001.jpg (167,5 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg påske09 002.jpg (174,0 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg påske09 003.jpg (143,6 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg påske09 004.jpg (159,3 KB, 6 visninger)
Gammel 13-04-09, 00:48   #9
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det finnes mange mt som er gode å bære i. Ta en titt på tettinntil, der er det mye.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 00:49   #10
Dronningen
Pauset

Standard

Kjøpte denne på ebay jeg:

99 dollar ink porto. De skriver jo den verdien på pakken som man ber om, så blir spennende å se om jeg får den hjem for 660 kr. Men den så veldig greit ut uten å måtte forholde seg til seler.

Gammel 13-04-09, 02:06   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er utrolig mye å velge i. Lotusbarn har mye bra. Du & jeg-meitaiene er kjempegode. Du har en 1åring? Da ville jeg gått for en uten justeringsmuligheter (uten alle knappene).

Gammel 13-04-09, 21:44   #12
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Kjøpte denne på ebay jeg:

99 dollar ink porto. De skriver jo den verdien på pakken som man ber om, så blir spennende å se om jeg får den hjem for 660 kr. Men den så veldig greit ut uten å måtte forholde seg til seler.

Den har vi brukt hver dag i påska og vi er kjempefornøyd. Har brukt den på magen en gang og ryggen resten. Veldig greit å slippe de lange selene på meitaien syns jeg. Lille likte seg oppi der så lenge vi var i bevegelse. Det eneste jeg har å utsette på den er at panelet er litt kort, men med en 1 åring burde ikke det være noe problem.

Gammel 13-04-09, 21:57   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har beco butterfly til gullgutten og den er helt fantastisk. veldig greit å putte han og spenne han fast i becoen for å så slenge han på ryggen som en ryggsekk..
kan ha han både på mage og rygg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.