|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/12/15/486176.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (dagbladet)Jeg leste den tidligere i dag, og jeg kjente jeg ble oppriktig lei meg.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (dagbladet)Det er så grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)Det er grusomt.
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)Jeg så en grusom dokumentar om dette på Nrk for noen uker siden.
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)Det er grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
X First Lady
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)
Sikkert den samme som jeg så. Den har gått på flere andre kanaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)Noe må jo gjøres! Hva gjør verdenssamfunnet for å forhindre dette?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hver dag drepes 7000 indiske jentebarn av sine foreldre (Dagbladet)Blir kvalm av å lese sånt jeg. Skjønner ikke hvordan foreldre kan gjøre noe sånt og det hjelper ikke og unnskylde seg med fattigdom, medgift o.s.v. Da får man heller la vær å få barn, ikke gamble på at det blir gutt. Eller så får noen gå inn og forandre denne trenden de har om at jentas foreldre skal betale medgift o.s.v. |
![]() |
![]() |
|
|