|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Jeg blir ikke helt klok på hva det jeg skal ha heter, når jeg googler kommer det opp noen veldig avanserte vinsjegreier og spesialbutikker. Vet dere hvor man kan få tak i en slik sak som man fester på et tau som er spent mellom to trær? Slik at det går an å ta en tur fra tre til tre mens man henger i luften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Clas Ohlson må jo være plassen. Problemet er bare å finne ut hva det heter på clasohlsonsk.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Noe sånt?
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Nettopp, der var den - tusen takk begge to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Biltema.
![]() |
#9 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Biltema sin ser likedan ut og er 20 kr billige, men Clas kan sikkert hjelpe meg å velge tau, og der har jeg heller dårlig erfaring med Biltema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Det var helt klart et hint ser jeg i ettertid, og siden jeg er på FP og ikke på rommet mitt: anbefalinger om tau tas i mot med takk, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Tau finner man i veldig mange varianter på jernvare og butikker som forhandler båtutstyre. Taljer og trinser også.
![]() |
![]() |
#12 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)I tilfelle flere får lyst på slenghuske, så er status foreløpig slik: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Wow! Imponert! Sånn vil jeg lage i hagen vår. Hvor kjøper du vognen henne ?
![]() |
#14 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor kjøper man en grei og rimelig talje/trinse (til tauslengeinnretning i hagen)Jeg hadde ikke tenkt å gjøre det så avansert, men man kan sikkert lage en slik innretning relativt greit med stikksag og en rundstokk. Jeg hadde tenkt å lage tau med stor knute på, eller eventuelt en pinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|