|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Ja, altså, dette burde jeg visst selv, men vanligvis bestiller vi fra et firma, og så er jeg litt sent ute, og trenger skoene i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Hey! Du fikk jo fine vernesko av meg til bursdagen din! |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?(la inn litt info om Thaugland i forrige innlegg)
![]() |
#8 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Var det ikke en sånn butikk inne på Oslo S, mon tro?
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?
Takk, bare at jeg må egentlig ha noe i gangavstand. Valpetaktgangavstand, til og med. Hvorfor har Snickers lagt ned butikken på Oslo S, lissom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Aha. Nedlagt. :noterer:
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
Thaugland er jo i gangavstand hvis de har sko i Calmeyersgate.
![]() |
#14 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Dengang jeg bodde like ved der du bor så var det en arbeidsklærbutikk like oppi bakken. Du vet, på baksida der oppe.
![]() |
#15 |
|
Sant. Takk!
Der jeg bor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Om du har tilgang på bil: Univern, Strømsveien 179, litt nord for Teisen, på vei mot Alnabru/Smart club etc.
![]() |
#18 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Hvis du er i Torggata så ligger det vel en Army Shop ikke så langt unna? Dessuten pleier det å stå ei dame på Youngstorget og selge diverse militærting og tang, men det er kanskje bare i helgene?
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Butikk med vernesko sentralt i Oslo?Ring en butikk, si at du må ha vernesko i den og den størrelsen, si at det haster og om noen kan komme på jobb med dem. Jeg gjør slikt støtt og stadig. Fordi jeg får beskjed om ting som skal gjøres i siste liten.
![]() |
|
|