|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sydamer, har dere noen bøker å anbefale?Jeg har ikke sydd et plagg i hele mitt liv. Eller, bortsett fra noen grytelapper på barneskolen da. Men nå har jeg lyst til å lære det. Vi flytter inn til svigers om to uker og skal bo der i halvannen måned til vi kan flytte inn i nyhuset, og svigermor er utdannet skredder og har sydd både bunader og annet som levebrød, så hun kan lære meg endel. Men jeg skulle gjerne hatt noen bøker jeg kan sitte og lese i. Er det noen gode bøker for nybegynnere dere vil anbefale? Enkle teskje-bøker? Nettsider er heller ikke å forakte.
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Sydamer, har dere noen bøker å anbefale?Jeg liker ottobre-bladene, du finner de hos narvesen. Har sydd mye til vesla fra disse. De har blader både med barnetøy og voksentøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sydamer, har dere noen bøker å anbefale?Mine favorittbøker fra min bokhylle:
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sydamer, har dere noen bøker å anbefale?Shamu kom med alle de gode forslagene, så jeg vil bare ønske deg lykke til! Det er veldig morsomt å sy.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sydamer, har dere noen bøker å anbefale?Takk.
![]() |
|
|