|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Har du strikkemaskin?Min mor har alltid elsket å strikke, og produksjonen som har kommet oss barn og barnebarn til gode, er enorm. Men nå vil ikke skuldrene hennes at hun strikker mer, og det er en stor sorg... Så nå tenker min far, jeg og mine søsken å vurdere å kjøpe en strikkemaskin til henne. Hun har nevnt det selv, også, at hun ønsker seg. Prøver å søke på nettet, men jeg blir ikke særlig klok. Finner maskiner fra 5-6000 og opp til svimlende summer. Manuelle, elektriske, med og uten pc-program.
![]() |
#2 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har du strikkemaskin?En strikkemaskin kan også gi en del belastning, om dere ikke kjøper motor til den da. Man sitter og skyver frem og tilbake, og det er en noe ensidig bevegelse.
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Har du strikkemaskin?Jaha...motor, altså. Skal forhøre meg hos forhandlere ang. brukte maskiner, lurt. Ser jo ut til å koste en god del. Takk.
![]() |
|
|