Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pistasjeis

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-09, 19:57   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Pistasjeis

med sjokolatteis, banan og sjokoladesaus duger som kveldsmat også. Bare sånn til info i fall noen lurte.

Gammel 19-04-09, 19:58   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pistasjeis

Pokker ta deg. : på slanker'n:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:28   #3
Ulltulla
Fullverdig medlem

Ulltulla sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Ulltulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Deilig

Ulltulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:29   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser, nå var du slem!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:41   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri fått helt dreisen på pistasjeis. Jeg er ikke sånn veldig til ismenneske, egentlig.
Men sjokoladesaus er fantastisk!

Gammel 21-04-09, 10:41   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:49   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du Mausermannen, jeg kan godt komme på kveldsmat hos dere. Jeg kan spise pistasjeis, sjokolatteis, banan og sjokoladesaus uten pistasjeis og banan.

Gammel 21-04-09, 10:50   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hmm, nå kom jeg på at vi har 1 liter med Italiensk vanilijeis i fryseren.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:56   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pistasj har aldri vært min greie. Men nå har de fått inn noen deilige iser på Ica fra Charlottes Iskrem. med kaffe-mocca-ingefærsmak. Og mint med sjokoladebiter. Den er virkelig til å dø for.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:58   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er så dyre, synes jeg. Jeg pleier å kjøpe Dream med mint og sjokobiter, den er helt fantastisk! Men jeg må prøve Charlottes en dag. Jeg elsker forøvrig pistasjeis, det er nydelig. Men det kommer an på kvaliteten. Noen smaker så kunstig.

Gammel 21-04-09, 11:04   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det kommer til is må man betale litt for smak. Jeg spiser så lite is at jeg godt kan punge ut litt ekstra en gang i ny og ne. Isrosa er også helt fantastisk.

Gammel 21-04-09, 11:05   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke ha is i hus for da spiser jeg det hele tiden, så jeg må kjøpe noe jeg og evt. besøk kan spise opp der og da eller kaste resten.

Gammel 21-04-09, 11:06   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal snart til Italia, da skal jeg spise is da. Pistasjis er også vidunderlig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:07   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg er mest glad i "barneis". Pinneis og slikt.

Gammel 21-04-09, 11:08   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kjøp for all del IKKE Landlord isen. HUsker ikke hvor jeg kjøpte den, men smakte pøkk.

Gammel 21-04-09, 11:10   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Landlord-iskremen smaker vann. Jeg er ikke så gjerrig at jeg kjøper slik iskrem altså. Det billigste jeg kjøper er Diplom-is og sånne, men de smaker også litt kjedelig.

Gammel 21-04-09, 11:11   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg er heller ikke begeistret for isbilis. Den smaker vannete. Det aller, aller beste er sjokolade-gelato med skikkelig tung sjokoladesmak.

Gammel 21-04-09, 11:16   #18
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

2 kuler med pistasj i kjeks med smelta sjokolade og krokoanstrø takk! Mmm..

(Det får man på Jørgensen i Arendal om sommeren)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:20   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Landlord-iskremen smaker vann. Jeg er ikke så gjerrig at jeg kjøper slik iskrem altså. Det billigste jeg kjøper er Diplom-is og sånne, men de smaker også litt kjedelig.

Kjøpte den til barnebursdag en gang. Aldri mer.
Diplom-is synes jeg er grei, men jeg kjøper stortsett ren vaniljeis.

Gammel 21-04-09, 11:21   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg glemmer ikke den blå peppermynteisen man får kjøpt som kuleis i bla. England (og på Gran Canaria, husker jeg). Den som ligner på pitasjeis men er mye mer blå i fargen og med sjokoladebiter i. Den er helt fantastisk. Dream mint kommer i nærheten men ikke helt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.