|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvilken innetemperatur har du (i stua)? | |||
Under 18 grader |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
18-19 grader |
2 | 2,27% |
20-21 grader |
47 | 53,41% |
22-23 grader |
31 | 35,23% |
24-25 grader |
8 | 9,09% |
26-27 grader |
0 | 0% |
over 27, din frysepinn! |
0 | 0% |
Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Jeg er stadig på besøk hos folk som har det varmt-varmt-varmt inne i husene sine. Da jeg hintet om det hos noen jeg var hos, så var svaret "neida, varmepumpa står bare på 24 grader". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Vi har det på ca. 21 grader inne, 22-23 på kvelden noen ganger om jeg er grøssen og det er guffent vær ute. Tror ikke de som har det 24-25 grader inne er klar over hvor mye penger de sparer i strøm på å skru ned 2-3 grader. Det er mye om en sjekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Jeg har vedovn også, så det hender jo jeg fyrer opp og lar termometeret få kjørt seg litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Varmepumpa er innstilt på 20 grader. Da synes jeg det er litt kaldt, mannen går rundt i t-skjorte.
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?20-22.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?21-22 grader, tenker jeg. Vi har ikke gradestokk inne. Kjekt å ha fjernvarme inkludert i husleia! Vi er for øvrig litt uenige her i huset, noe jeg tror skyldes at vi er vant til ulike temperaturer. Mannen er oppvokst i et gammelt, trekkfullt hus som er kjølig selv på de varmeste sommerdagene, mens rekkehuset jeg vokste opp i, holder mange-og-tjue grader selv om varmen ikke står på.
![]() |
![]() |
#9 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Vi har det varmt. I dag har jeg ikke fyrt opp enda og det er 20 grader her. Jeg fryser.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Altfor kaldt, hvis vi ikke har varmepumpa og fyrer med ved i tillegg på vinteren. Mannen min har strømangst, og skrur av ovnene i stua når jeg snur ryggen til, jeg liker det varmt.
![]() |
#11 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Den ligger som regel på 20,5 til 21. Akkurat nå er den på 20,6. Det synes jeg er passe.
![]() |
#12 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Vi har innstilt temperaturen på 20 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Termostatene er innstilt på 14 og 17 grader, men det er stort sett 21-23 grader i stua. Blir det under 21 grader synes jeg det er kaldt, mens sambo går rundt i boxer og singlet når det blir 23 grader.
![]() |
#14 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?19-20 grader. Jeg liker ikke å ha det for varmt, da må jeg kle på meg så mye ekstra når jeg skal ut. :lat:
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Hvis vi skal få det noe kaldere enn 24 grader om sommeren, må vi ha aircondition-anlegg.
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Om vinteren får jeg vanskelig temperaturen over 18 grader uten å skru på parafinfyren. Når den er på, er det vanskelig å holde temperaturen under 22. Ideelt sett skulle jeg hatt ca. 20.
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Vi har alle ovner stilt inn på 20 grader. Vi har faktisk ikke termometer inne, det må jeg skaffe. Spent på å se hvor drivhusaktig det blir her til sommeren. :vinduer overalt:
![]() |
#18 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Jeg trives best inne når det er 22-23 grader.
![]() |
#19 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innetemperatur - hvor mange grader har dere inne?Mellom 19 og 21 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|