Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Nikon D40

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 21:01   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Nikon D40

Mannen min har pratet om at han ønsker seg et digitalt speilreflekskamera, da han ikke er spesielt fornøyd med bildene vi får med kompaktkameraet vårt.

Jeg lurte på å kjøpe et i bursdagsgave til han, og etter å ha lest litt her, og sjekket litt priser, kom jeg over DETTE tilbudet fra elprice.

Er jeg kjip hvis jeg ikke vil legge mer penger i det/kjøpe et mer avansert kamera?

Trenger han noe i tillegg til dette? (Har mulighet til å ønske han det fra søsken/foreldre osv.) Eller hadde det vært bedre å få de med på spleis på et dyrere/bedre kamera?

Han er mest interessert i å ta bilder. Han gidder sjelden å laste de over på dataen, og har til dags dato aldri bestilt kopier av noen. Minnebrikken puttes til nød i en digital fotoramme, og kanskje det skrives ut et bilde, på den ikke altfor bra skriveren vår. Så jeg synes ikke det er noe vits i å legge altfor mye i dette heller.

Innspill, noen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.