Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

NOMA: verdens tredje beste restaurant

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-09, 21:22   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

NOMA: verdens tredje beste restaurant

Noen som har spist der?
Jeg har ikke gjort det, og den står heller ikke på listen over hvor jeg skal spise i Kbh, siden rettene er litt for spesielle for min sarte gane.
Men, jeg så den dokumentaren fra NOMAsom gikk på TV denne uken. Og en ting er jeg sikker på, kokk skal jeg ikke bli. (Og jeg skal ikke har barn med en stjernekokk) Men dæven døtte, de ansatte ble kjørt hardt, og René framsto ikke akkurat som drømmesjefen. Blir vel neppe noe bedre vilkår for dem nå, vil jeg tro.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 21:23   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: NOMA: verdens tredje beste restaurant

Linken: http://www.berlingske.dk/article/200...havn/90422002/

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 21:30   #3
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: NOMA: verdens tredje beste restaurant

Har ikke spist der, men så dokumentaren ja Kokk er ikke noe for meg heller, alt for hektisk! Og jeg tror ikke at en masse kjeft ville fått frem det beste i meg.
Men du å du, så vakker maten de serverer er! Og jeg skulle gjerne spist der en gang, men det tviler jeg på at jeg noen gang kan ta meg råd til

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.