|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle OslotipsJeg og 7,5 åringen skal til Oslo tirsdag-søndag. Lørdag må vi til Asker da hun skal være med på glade RG dager der. Tar nok flytoget til Oslo tenker jeg. Skal bo første to nettene i Theresesgate omtrent der hvor Godt Brød er, og resten ca 3 min gange ganske høyt oppe i Bogstadvegen (ikke langt unna WOW).
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotips.Jeg ville kjøpt ukeskort siden dere skal være der så mange dager. De kan brukes på både buss, trikk og tog. Og du kan ta så mange turer dere vil.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotips.Enig med Estrella. De gjelder ikke helt til Asker, men dere kan kjøpe tilleggsbillett når dere viser ukeskortet.
![]() |
#4 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotips.nei, jeg tenker flytog flyplassen- oslo. Til Asker skal vi lørdag (håper det er lett å finne Askerhallen).
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle OslotipsTogbilletter til Asker kjøpes på Oslo S, og det er bedre å gjøre det før dere går på toget, for kjøper man billett på toget får man et tilleggsgebyr på 20 kroner.
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotipstakker!
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle OslotipsNår dere skal til Asker, så trenger dere ikke kjøpe billett helt fra Oslo S og til Asker hvis dere allerede har ukeskort. Spør noen som jobber ved automatene på Oslo S. Dere trenger bare billett omtrentlig fra Lysaker (eller noe) og til Asker. Dere sparer litt på det.
![]() |
![]() |
#13 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotips
Vi har iallefall ikke betalt for ungene når vi ha reist med flytoget.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle OslotipsExit finner du på Byporten, som ligger rett ved Oslo S.
![]() |
#15 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror barn går gratis på flybussen også.
![]() |
#16 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, noen ganger skulle jeg ønske at Poden ble levert med innovertiss og en interesse for den idretten.
![]() |
#19 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Kollektivtrafikk i Oslo og Asker, og generelle Oslotipsom noen fortsatt sjekker denne tråden, er det vanskelig å komme seg fra oslo til tønsberg? eller dyrt liksom? Tar lang tid? Noen der som vil ja besøk,,,,
![]() |
|
|