|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rehabilitering av eldre husEr det noen som vet sånn ca. hvor mye man må beregne i utgifter når et gammelt hus skal rehabiliteres? F. eks dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Rehabilitering av eldre husFørst må jeg si, for en nydelig beliggenhet, og for et fantastisk morsomt bad!
![]() |
#3 |
![]() Sv: Rehabilitering av eldre hus1 mill. ja, det var det jeg fryktet. Da blir det for dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Rehabilitering av eldre husMinst en million, erfaringsmessig. Mer om du skal leie inn folk til å gjøre det. Et bad kommer kjapt på 100-150 000. Kjøkken likeså. Skifte kledning mer enn det. Å renovere pipa vår kom vel på en 50 000. Vi har tatt det elektriske anlegget litt etter litt, men jeg skal love deg at det er heller ikke spesielt billig.
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Rehabilitering av eldre husDet kommer jo an på om man synes selv at man må gjøre alt på en gang. Kan man utsette noe litt i tid blir det jo lettere å få råd til en rehabilitering.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Rehabilitering av eldre hus
Men sånn som i dette huset, så må jo alt av innvendige flater, bad og kjøkken taes med en gang. Er det da mulig å vente med ev. isolering, elektrisk anlegg osv. ? Eller må man f. eks. skifte rørene når man først er i gang med å pusse opp badet? Det er jo ikke så ille hvis man kan ta det litt etter litt. Om noen få år vil vi jo ha betydelig bedre råd enn vi har i dag. :student: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Rehabilitering av eldre husRegn med en million :been there, done that: Sist redigert av -ea- : 27-04-09 kl 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|