|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg har alltid stående en flaske med vann når jeg er på jobb og drikker med jevne mellomrom av den. Den er på 0,7 liter og jeg drikker i allefall en sånn i løpet av arbeidsdagen.
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg vet ikke helt men er flink til å drikke en del vann på jobben og det blir noen glass i løpet av dagen.
![]() |
#4 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg er veldig flink til å drikke vann. Starter alltid dagen med 2 stor(4 dl) glass, og har alltid en vannflaske på 7 dl ved siden av meg på jobb. Samt at jeg drikker 4-5 store glass etter jobb. For meg er trikset og ha vann ved siden av meg til en hver tid. Ulempen er jo at det blir noen doturer i løpet av dagen.
![]() |
#5 |
seru
|
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?
Uff ja, det er ufattelig kjedelig! *vurderer å legge inn kateter* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?1,4 l på jobb og et par store glass hjemme. Ca 2 liter vil jeg tippe. De dagene jeg trener blir det mellom 3-4 liter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg drikker mye vann. Når jeg er på jobb henter jeg alltid vann når jeg henter te, og gjerne utenom også. Drikker vann til lunsj og drikker mye under/etter trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?
Samme her.
![]() |
#10 |
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Nå som jeg ammer drikker jeg mye vann. 0,7 liter går med om natta, og sikkert 3-4 til i løpet av dagen. Jeg har to flasker jeg drikker av, en står hele tiden klar og kald i kjøleskapet.
![]() |
#11 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Vann …??
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Hvis jeg beggynner å drikke vann tidlig på dagen (med en gang jeg begynner på jobb) så går det av seg selv. Da går det gjerne rundt 1,5 liter i løpet av arbeidsdagen. I tillegg drikker jeg ofte 0,5-1 liter hjemme. Hvis jeg derimot ikke tar med meg flaska og utsetter drikkingen til utpå dagen blir det bare tull. Da kan jeg ende opp med maks en halvliter i løpet av hele dagen. *koko* |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Altfor lite. Et glass eller to hvis jeg ikke trener. Pa trening drikker jeg en flaske på 0,7 liter i tillegg.
![]() |
#14 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Hvor mye...? Det aner jeg ikke. Jeg drikker i allefall ikke for lite, det er sikkert.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Nå som jeg går på cellegift skal jeg drikke 2-3 liter væske i løpet av dagen så jeg har vannflaska hengende med meg hele tiden..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?2-3 liter + ekstra hvis jeg trener. Jeg ammer og er derfor konstant tørst. Starter dagen med 1-2 store glass, og har egentlig vann ved min side det meste av dagen. På jobb fyller jeg i en flaske med vann og isbiter og har på pulten.
![]() |
#17 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Tydeligvis alt for mye, i og med at jeg løper på do hvert tjuende minutt...
![]() |
#18 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg får i meg ca 2 liter pr dag.
![]() |
#19 |
blid
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?Jeg drikker nok altfor lite - både vann og annet. *går og fyller vannflaska mi med det samme*
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye vann drikker du i løpet av dagen?3-4 liter om dagen. Vannflasken er alltid med og det står klare vannflasker i kjøleskapet hele tiden. |
![]() |
![]() |
|
|