Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor får jeg kjøpt Odd Molly i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 22:24   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Hvor får jeg kjøpt Odd Molly i Oslo?

Er spesielt ute etter denne kjolen:

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:26   #2
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt Odd Molly i Oslo?

Med og uten på Grünerløkka og Fine Ting på Byporten har Odd Molly.

Om de har denne kjolen vet jeg ikke.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:37   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:abonnerer:

jeg er i tillegg mest interessert i de som selger ting i str 4. Det har jeg ikke sett i noen butikk ennå. Jeg har en kropp som gjør at jeg MÅ prøve plagget på først, så jeg egner meg ikke til å kjøpe på nett.

Gammel 05-05-09, 22:42   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skulle også si Fine Ting …
Eller finn.no

Gammel 05-05-09, 23:17   #5
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

:abonnerer:

jeg er i tillegg mest interessert i de som selger ting i str 4. Det har jeg ikke sett i noen butikk ennå. Jeg har en kropp som gjør at jeg MÅ prøve plagget på først, så jeg egner meg ikke til å kjøpe på nett.

Jeg synes at butikkene tar inn denne størrelsen (bruker den selv). Har sett både på Fine ting, Paleet (Kiman) og Me and my Cousine (Strømmen). Kjolen avbildet så jeg på Strømmen i helgen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 18:27   #6
M&S
Erfaren

Standard

Takk for tips Vet de har den i strømmen, men det blir vel et stykke utenfor sentrum? skal være der kun i helga så har egentlig bare lørdagen disponibelt..

Gammel 06-05-09, 22:16   #7
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Tar ikke lang tid med toget til Strømmen , ca 20 min fra oslo S .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 22:29   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

......

Sist redigert av GinaK : 21-02-15 kl 13:15.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 22:33   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sjekket du med de på Strømmen?

Jeg gleder meg til at det blir litt varmere så jeg kan svinse i den kjolen

Gammel 06-05-09, 22:34   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg synes at butikkene tar inn denne størrelsen (bruker den selv). Har sett både på Fine ting, Paleet (Kiman) og Me and my Cousine (Strømmen). Kjolen avbildet så jeg på Strømmen i helgen.

Mannen kjøpte den til meg på Strømmen på lørdag, de hadde flere igjen i str 3 og 4 på lager sa de, i tillegg skulle de ha den på 30%!

Gammel 07-05-09, 10:27   #11
M&S
Erfaren

Standard

jeg ringte på mandag men får ikke lagt av helt til lørdag, og jeg kjenner ingen som bor i området

Gammel 10-05-09, 13:30   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den i str 2 og 3 på Eger (det nye shoppingsenteret på Egertorget i Oslo) igår kl. 18!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 10:16   #13
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg så den i str 2 og 3 på Eger (det nye shoppingsenteret på Egertorget i Oslo) igår kl. 18!

ÅNEIIIIII! Der var jeg ikke
Har kommet hjem nå så da er det uansett for sent

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.