|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tips om gode tutorials?Jeg tilbakelagt meg noen enkle men vellykkede syprosjekter, og er klar for nye utfordringer. Har blant annet lyst til å sy veske, og med litt mer erfaring kan jeg kanskje sy vognpose også? |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?De har en del på www.burdastyle.com.
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?U-handbag.com har noen ålreite tutorials som går på det med vesker direkte. Whip-Up er et sted der det er utrolig mange tutorials om utrolig mye rart - du må nesten bare søke deg litt frem på sidene og se om du finner noe du liker. Forresten - Whip-Up bare samler linkene til tutorials. Men det er et greit sted å finne inspirasjon i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Tusen takk! Dette var gode steder å lete på. |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Hvis du har lyst til å hoppe rett på å sy f.eks. barneklær så er det mye basicinformasjon i Meedom-bøkene. (Børnetøj 0-3 år er jo rett plass å starte for deg, vil jeg tro.)
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Ellers er denne vesken lett å sy (linken inneholder både mønster og "oppskrift"):
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Lilleleo er jo rå på vognposer. Vi kidnapper henne og gaffer henne fast ved kjøkkenbordet til vi får det til.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Ottobre har utrolig mange fine mønstre. Ellers kan www.sykroken.no anbefales på det sterkeste hva søm og annet håndarbeid gjelder.
![]() |
#9 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Jeg har laget noen redesign tutorials i det siste på bloggen min.
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?
Jeg vet hvor hun bor!
![]() |
#12 |
Passiv
|
Denne boken (tror det må være den samme) er på vei til postkassen min. Dæsken, du er god, altså! Den veska som ilustrerer skråbåndteknikken din er bare RÅ! Lager du mønstrene selv, eller? :imponert: |
![]() |
![]() |
#13 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lager noen av mønstrene selv, de fleste har jeg utgangspunkt i ettmønster men gjør dem om slik at de blir slik jeg vil selv.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Jeg har funnet disse, og plukket opp et og annet her. :nybegynner: |
![]() |
![]() |
#15 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips om gode tutorials?Her er det utrolig mange kjekke tutorials på vesker:
![]() |
|
|