|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når kommer nissen?Dere som får besøk av nissen, når dukker han opp? |
![]() |
![]() |
#2 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når kommer nissen?Aner ikke hvordan vi skal gjøre det med nissen i år. |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Når kommer nissen?Her har nissen kommet både før og etter middag, da nissen har mange barn han besøker og da kan han ikke få til å få besøkt alle etter middagen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen kom til oss for første gang i fjor. Det var etter middagen rundt kl.17. Det blir det samme i år, og julenissen det er jeg. I fjor skjønte ikke sønnen min det var meg, men i år avslører han meg nok helt sikkert. Han er ikke så lett å lure lenger.
#5 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen kommer når han har tid. Hovedsaken er jo at han kommer. Jeg tror ikke tidspunktet har så mye å si for barnet ditt.
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når kommer nissen?Det hender at nissen har det litt travelt når han drar forbi hos oss, så da setter han bare igjen sekken sin på trappa
#7 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Når kommer nissen?
Den var jo genial da |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen kommer i 14-tiden, og han er alltid "innleid" for anledningen. I fjor var det prinsessa sin gudfar som var nisse, og han slet noe voldsomt med et alt for stort skjegg med slapp strikk. Da nissen var reist kom det fra prinsessa: Det va jo han gufar, korr FLAUT!
#10 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen har så mye at hit kommer han natt til julaften.
#11 |
snur
|
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen kommer en gang etter middag. Det er ei veninne av mamma og dattera som er leid inn. Dem bruker å gå for mange og er kjempefint utkledd som fjøsnisser |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når kommer nissen?Vi er så heldige å være naboer med gutta mine sin voksne fetter.
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Når kommer nissen?Nissen her kommer før middag. Men så spiser vi senere enn folk flest på Julaften så det har nissen alltid gjort. |
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Når kommer nissen?Det hender at nissen har det så travelt at han bare setter sekken fra seg på trappen, ja. |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Når kommer nissen?I fjor ventet vi så fælt på en forsinka nisse at i år tror jeg vi får be nissen komme tidlig med noen ventepakker.
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når kommer nissen?Vi har ikke nisse og har aldri hatt det, men mannen vil veldig gjerne at vi skal ha. Vi har ingen til å være nisse, så vi sniker oss ut og ringer på døra og setter en sekk med gaver utenfor, så kan T. være med å åpne og se at nissen har vært der. |
![]() |
![]() |
|
|