Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Har noen av dere vært på "Sjokoladepiken"?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-09, 22:09   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen av dere vært på "Sjokoladepiken"?

Tenk at jeg ikke har vært der enda, glemmer det bare ut. Butikken ligger i Stavanger sentrum, og de selger hjemmelaget sjokolade med helt utrolige smaker. Blandt annet med rosmarin, klippfisk og blåmuggost! Høres mildt sagt interessant ut.

Noen som har vært der?

Gammel 07-05-09, 22:12   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen av dere vært på "Sjokoladepiken"?

"Mildest sagt interessant" var en god betegnelse.

Har ikke vært der og kan bare legge til:

Gammel 07-05-09, 22:14   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jo kombinasjonene høres fæle ut, men jeg har smakt ting jeg trodde skulle være enda verre enn dette her, og det har vært ganske så godt faktisk. Smakte sjokoladedyppede hvitløksfedd en gang, og det var overraskende godt. Sjokolade er jo en hyppig brukt ingrediens i middagsretter flere steder i verden.

Gammel 24-08-09, 22:10   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Noen som har vært der nå? Hvordan er prisene? Jeg var i sentrum i dag men glemmer jo pokker meg alltid å gå innom der!

Gammel 24-08-09, 22:16   #5
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Blandt annet med rosmarin, klippfisk og blåmuggost!

Intressante smaker, usj...

Gammel 24-08-09, 22:19   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dæven.
Bare tanken på å ta en deilig, snasent utseende, liten konfektbit i munnen, også smaker den KLIPPFISK, får det til å kvalme for meg
Men de har sikkert mye annet godt der da.

Avsporer igjen og nei, jeg har ikke vært der.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 22:20   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært der flere ganger. De har god, mørk kakao, og en bombe av en mørk sjokolademousse (oppskrytt), men jeg har ikke kjøpt de tingene du nevner. Ikke sett dem heller, forøvrig. Jeg synes prisene er høye, men det koster vel litt å drive på den måten de gjør. Det er koselig der og det ligger på et koselig sted i byen, men "maten" har ikke imponert meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.