|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket tak syns du er finest?sånn plater, eller panel?
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Du tenker innendørs regner jeg med? Finest synes jeg det er med helsparklet gipstak, dernest panel. Plater kommer nederst på lista hos oss. Men vi har det i hele huset, jeg lurer på om det er mulig å bytte ut.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg foretrekker plater fremfor panel, tror jeg.
![]() |
#5 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg bryr meg fint lite. Vi har pr i dag takess, mannen hater det og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Han vil ha panel, og eneste innvendingen jeg har imot er at det blir lavere under taket.
![]() |
#6 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Plater. Jeg hater panel!
![]() |
#7 |
priiiima donna
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Vi skal bygge nå og medregnet i prisen er slike plater. jeg liker vel sånn helsparklet gipstak best jeg også, men...DYRT!... Men vi kan jo ha panel. Men jeg ser for meg at jeg får fnatt hvis det er panel overalt? Samtidig har jeg valgt å ha ferdigmalt panel på veggene så da er det kansje finest med panel i taket også? Eller blir d too much? Ser for meg at tak ess er "greit nok".
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg synes det peneste er helsparklet gips i tak, men gips er veldig skjørt, og det skal lite til før mann får hakk og sår.
![]() |
#9 |
priiiima donna
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Ja det er ferdigmalt hvit "panel" som er alternativet (aka huntonittplater)
![]() |
#10 |
priiiima donna
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Hm.. jeg må gå noen runder med meg selv. Kjenner jeg er usikker. Tenker, legger noen merke til taket da?? Men må jo innrømme at de platene ikke er sånn superfine å se på - men tenker at man liksom ikke tenker over det. Men kansje man gjør det? Har hørt de er kjipe å holde ren?????? Men det kan vel panel også være, med alle krinkelkrokene
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Aller helst glatt, helsparklet tak. Men deretter panel, og så plater.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg synes at det paneltaket vi har nå i huset vårt fra 64 er mye finere enn de plategreiene vi hadde i det nye forrige huset vårt som var nytt. Jeg synes det kommer ann på hva slags hus man har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Litt avhengig av huset kanskje, men jeg er enig med de fleste her. Glatt tak er finest, malt panel er også fint, takess er ikke så veldig fint. Sist redigert av Turban Smukk : 08-05-09 kl 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Vi skal pusse opp barnerommet og går nok for panel. Det er penest når det er skråtak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg synes det kommer litt an på, men jeg liker ofte malt panel. Helsparklet gips er også fint, plater kommer til sist.
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvilket tak syns du er finest?Jeg er veldig glad i malt panel i taket.
![]() |
|
|