|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spisbare bilder til kakeLillebroren min blir snart 30, og har bestilt batman-kake. Dvs, han har utfordret meg på det. Ettersom marsipan ikke er min sterke side tenkte jeg at jeg skulle slippe billig unna med å bake oreo-kake, hans favoritt, og bestille et batman-bilde til å dekorere med. Har funnet på ebay, men jeg er desverre litt tregt ute for å få det sendt over fra statene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeDenne ebay-butikken er hvertfall veldig rask, hvor sent ute er du da? Jeg bestilte 22/4 og mottok den 30/4. De brukte kun 1 uke i februar når jeg bestilte derfra også. Og kvaliteten har det ikke vært noe å utsette på hvertfall.
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeMin bakefantast av en søster sier de fleste større konditorier har mulighet til å lage slike bilder (printes på en spesiell type spiselig greie), men at det varierer hvorvidt de selger bare bildet eller om de bare gjør det når det er de som lager kaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeVet at Ica Maxi Skårer hadde slike før hvertfall, men der var det vel ca kr 300,- bare for bildet. Der jeg kjøpte på ebay er det mellom kr 90,- og kr 100,- avhengig av kursen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeDu får kjøpt det på festkaker.no - her. Det tar visst 2-3 dager fra bestilling til du har det. Vurderte det til Podens bursdag nå, men fikk ikke ut fingeren og sendt avgårde bestilling i tide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeVi bestilte fra nettet og det kom raskt og billig. Hadde det på kaka i dag, og det fungerte utmerket. De tok både bilder man sendte inn, og de hadde bilder der. De la på teksten man ville. De kan også sende som brev om du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kake
Her hadde de veldig bra utvalg!
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeMan kan bestille bilder ved flere av de lokale konditoriene her, og på Coop Mega.
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeeventyrkaker.no selger til 150kr ink porto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakeJeg googlet "spiselig bilde" for å finne ut hvor jeg kunne bestille av eget bilde, og endte på FP. Jeg elsker FP.
![]() |
![]() |
#11 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Spisbare bilder til kakehttps://shop.textalk.se/no/shop.php?id=503
![]() |
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland