|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fryse kakerI kjøleskap, ja.
![]() |
![]() |
#5 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse kakerVerdens beste er iallefall like god etterpå, de andre to smaker sikkert godt de også, om ikke like godt som nybakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse kakerMarsipankake blir i alle fall god etter frysing. De andre har jeg ikke prøvd. Men ostekake må da bli god? Verdens beste kan jeg aldri tenke meg kan bli god etter frysing, for ser jeg for meg at den blir seig og ekkel, men du kan jo bare prøve om du ikke får spist den opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse kaker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse kakerVel overstått konfirmasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Fryse kakerVi fryser over en lav sko hjemme hos oss. Problemet er bare å finne passende anledninger til å spise opptinte restekaker. Vi bruker å holde det innad i kjernefamilien, det er supert som ekstra snop til onsdagskaffen - men ikke like greit å servere til klubben.
![]() |
#12 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse kakerMarsipankaken kan kli klissete så når du tiner den la den ligge på eks kakefat i kjøleskapet under eks sånn kakelokk. at den ikke er innpakket for når du da tar av innpakningen så henger marsipanen fast
![]() |
|
|