|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Poden ønsker seg noe som han uttaler som Ma-kugan.
![]() |
#3 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Jeg tror det er noe lignende som Pokemon. Innbiller meg at nevøen min kjøpte seg dette for noen uker siden. Men, her har det ikke tatt helt av, har iallfall ikke hørt mer snakk om det.
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Har du googlet det?
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?
Det er ikke McQueen. Det uttales ganske så riktig og er også et ord vi hører mye. Han nekter for at det heter Lynet McQueen da. Det heter selvsagt Bilen McQueen.
Ja? Det kan kanskje stemme for han snakket om å kaste en ball og så kom det monster? Men hva heter det da? McCougan?
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Det heter Bakugan og er det viktigste gutter kan ha om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Haha, datteren min elsker det. Det heter Bakugan og selges i alle lekebutikker. Det er noe Pokemon-aktig, koster rundt 70,- kroner per stk. Det er en liten ball som åpner seg til et monster når den kastes ja. Min dattrer har helt dilla. Hun uttaler det forresten også som Makugan.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Og jenter.
![]() |
#9 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Må bare legge til at Toys R Us har den beste prisen. Der koster enkelpakken 68,-, mens jeg har sett den i andre leketøysbutikker til 98,- og langt over denne prisen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Åh. På BR-leker kostet den 69,-.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
Tusen takk! Bakugan er det , vet du. Det er kanskje det Poden sier også.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Jepp det er en Bakugan. Leke for jenter og gutter (synes det er så teit når leker fremstilles som ment for et bestemt kjønn).
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?For å framstå som en enda mindre våken mor; hvor i alle dager har de sett dette da? Jeg kunne veddet hånda mi på at det ikke går på NRK3 eller Disneykanalen, men det er jo bare det Poden ser på ...
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?er du så sikker på at han har sett det, eller kanskje noen andre har sett det på f.eks nikelodion og fortalt så levende om det at han tror han har sett det? Sånn er min podolf skrudd sammen, nemlig. (men dette er ikke noe for han - han liker ikke monster eller noe sånn)
![]() |
#18 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Bakugan går på Cartoon Network og appellerer til begge sjuåringene her i huset.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?De snakker ikke om annet i barnehagen, så mest der vil jeg tro, men det går også på Cartoon Network. Møkkakanal, men hun får se på noen av programmene, og hun sier det går en Bakugan-serie der. Jeg trodde det bare var reklame, men det er altså en serie.
![]() |
#20 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?Den er helt lik Pokemon i tegnestilen (en pine å se på, altså) og de roper akkuart like mye også.
![]() |
|
|