|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Jeg reagerer sterkt på det denne mannen uttaler. Er det flere enn meg? Sist redigert av Ru : 12-05-09 kl 14:48. Årsak: Link i første innlegg |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Det er flere enn du som reagerer, ja.
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg reagerer på naboen ja, men mer på at en journalist trykker nabosladder i en av de største dagsavisene. Fy og skam! Jeg skal sende mail til journalistene som står som forfattere jeg. Hva føkk går det av dem?
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Vel. Jeg har opplevd på kroppen hvordan naboer plutselig vet alt mulig rart om ting som de ikke har peiling på - og hvordan de mer enn gjerne uttaler seg til media om det.
![]() |
#6 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Enda et eksempel på sensasjons journalistikken som Dagbladet fører. Dette burde ikke gått i trykken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg er sjokkert. Og oppgitt over politikersvaret nederst der også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?
Nemlig, gjerningsmannen har jo bevist at han er en møkkaperson.
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Send mail til journalistene dere også da vel! Jeg synes sånt møl skal få reaksjoner jeg.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?
Vi kan kanskje anta at naboen er i sjokk. Og det tar litt tid å justere verdensbildet sitt etter noe sånt, tenker jeg. Men når han har gjort det, burde han gå ut offentlig og si "Mannen sa til meg at ekskona og datteren rottet seg sammen mot ham, og jeg må innrømme at jeg trodde på det han sa, for han var jo en god nabo, men nå i ettertid skjønner jeg jo at han var ond og gal og med et fullstendig forvrengt virkelighetsbilde."
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Men det selger ikke like godt, Skilpadda.
![]() |
#17 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Allerede det første intervjuet med denne naboen fikk meg til å se rødt. Dette er hans "15 minutes of fame", og han bruker det for alt det er verdt.
![]() |
#19 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Har det vært diskutert noe i media, dette med begrepet "familietragedie"? Jeg kunne tenke meg en politifaglig vurdering i forhold til hvorfor man fortsatt bruker dette begrepet.
![]() |
#20 |
Smugleser
|
![]() Sv: Flere enn meg som reagerer?Ja. Jeg reagerer. Det er selvsagt lite uforståelig at noen kan mene at drapsmannen er et offer i denne situasjonen, uavhengig av hva tidligere ektefeller måtte ha av forskjellige oppfatninger om faktum.
![]() |
|
|