|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp, noen med peiling på norske alpinisterFor lenge siden (80 tallet kanskje) var to norske brødre proff alpinister i USA. Noen som husker hva disse heter? Jeg har fullstendig jernteppe... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hjelp, noen med peiling på norske alpinisterNiks. Ikke dem. Må ikke tro at det er så enkelt. Sukk. Jeg husker jeg så et tv-program om dem en gang. De hoppet over gjerder i motbakke på sommeren for å trene lårmusklaturen om jeg ikke husker helt feil. Skulle fortelle sønnen min om dem og så var navna helt borte. Søren og. De kan ikke være så gamle i dag heller. I 50 årene kanskje. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hjelp, noen med peiling på norske alpinister
Mja...stein og jarle halsnes kanskje...det står helt stille her.... Bodde de i USA? De var proffer der borte, og fikk derfor ikke delta i feks OL. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Hjelp, noen med peiling på norske alpinister
|
|
|
#7 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hjelp, noen med peiling på norske alpinisterJeg har vært og lest og får det ikke til å stemme... Det "må" være noen andre. Flere forslag??? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hjelp, noen med peiling på norske alpinisterJeg visste godt om dem da jeg var i tjue årene, men det er jo søren ta meg så lenge siden... Hukommelsen er ikke som den var. |
|
|
|
![]() |
|
|