|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du oppskrift på en god pai?Gjerne enkel å lage... Er takknemlig for oppskrifter både på kjøtt- og vegetarpaier. Har prøvd et par fra oppskrifter fra noe ukeblader, men har aldri fått noe dreis på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du oppskrift på en god pai?Bunn:
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du oppskrift på en god pai?Mins middagspai er suveren. Den ligger i denne tråden. http://foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=66395
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Har du oppskrift på en god pai?Mims Middagspai:
![]() |
#6 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du oppskrift på en god pai?Supert - tusen takk! Jeg vet jeg høres ut som en komplett idiot, men de forrige paiene mine har blitt "sausete", har det noe å si hvor langt opp i forma fyllet går? Jeg har paiformer i 3 forskjellige størrelser, er det en standardstørrelse dere bruker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har du oppskrift på en god pai?Da vil jeg tro du ikke har stekt den lenge nok eller at du har noe med mye væske i fyllet.
![]() |
|
|