Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjemmesydd festdrakt til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 21:24   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemmesydd festdrakt til barn

Mamma har sagt hun gjerne vil sy en festdrakt til S. Jeg var nær ved å takke nei. Jeg er litt for preget av en oppvekst i nærmest kun hjemmesydd tøy, hvor jeg skulle gitt alt for å ha klær som de andre, samme hvor fint det mamma hadde sydd sikkert var . Men så tenker jeg på at en festdrakt nå er kanskje noe man har oppskrift på, ikke bare en "kreativ drakt" av min mor liksom? Hun sier hun har oppskrifter og jeg kan velge. Bør jeg takke ja? Kan for eksempel Rondastakk og rutaliv (jeg antar denne finnes for gutter også) sies å være en festdrakt?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.