|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?Jeg glemte selvsagt å putte de to nyinnkjøpte Philadelfiaostpakkene i kjøleskapet i går kveld. Tenkte jeg skulle få tid til både kake og glassur, men kaken var for varm.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?Jeg hadde gjort det såfremt de var uåpnet ja. |
![]() |
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?Supert. Jeg pleier å være litt vel forsiktig.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?Jeg hadde helt klart brukt osten. Så lenge pakken er uåpnet går det helt fint.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?
Jeg har brukt det.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokker, philadelfiaen på benken i natt, kan den brukes?Åja, jeg lar alltid kremosten ligge på benken over natta når jeg skal lage feks. glasur til gulrotkake dagen etterpå, så jeg er sikker på at den er myk nok.
![]() |
|
|