Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Babyshower

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 12:33   #1
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Babyshower

Fetter 1 skal ha barn. Fetter 2`s kone (dvs fetter 1`s svigerinne) er fra USA, og skal holde en babyshower for mor. Hva tar man med seg til en babyshower?

Kunne tenke meg å lage en kurv, men det eneste jeg husker var kjekt å få når jeg hadde nyfødt baby var gaskluter. Klær regner jeg med at de får/kjøper selv. Kan putte oppi noen omslagbodier i forskjellige størrelser, men hva mer

Tips?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 12:37   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Babyshower

Ammekurv. En kurv i passe størrelse sånn at hun kan ta den med seg i sofaen når hun skal amme. Gaskluter, ammeinnlegg, blader, bok, sjokolade, nøtter osv.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 13:37   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Bleiekake!

Gammel 16-05-09, 15:50   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Kjøp henne lydbok! Det er den beste investeringen jeg har gjort siden jeg fikk barn selv. Jeg ble så lei av å sitte å se på daytime-TV mens jeg ammet, så jeg kjøpte lydbok og storkoser meg nå med amming og trilleturer.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 19:29   #5
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Bleiekake!

En slik fikk jeg i barselsgave av noen utenlandske slektninger. Fin måte å få masse nyttige bleier på

Gammel 23-05-09, 00:18   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har flere ganger kjøpt salver og kremer o.l i barselpresanger, kanskje det hadde vært en idè?

Gammel 23-05-09, 00:21   #7
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

hvofor ikke klær? en fint body, sett eller en teppe. det er neste samme som å kjøpe en barselgave!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 13:04   #8
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips. Kanskje jeg kan strikke et babyteppe til nurket?

Gammel 23-05-09, 13:35   #9
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes dette teppet er så nydelig, og har store planer om et sånt et til liten:

Gammel 23-05-09, 21:02   #10
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Standard

Kaktus: veldig pent mønster.

Jeg skal strikke Mor Signes babyteppe til nurket. Kjøpte garnet i ull/slike, offwhite (da jeg ikke vet kjønnet). Ellers så var bleiekaken morsom da.

Det bør vel bli bra vel

Gammel 23-05-09, 21:48   #11
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg er en babyshower galing , har hat det til alle mine latinamerinkaske venniner her i Bergen og få mangen kommetaren fra norske gjester. Flere av mine venniner har fåt strikke hentersetter fra min svigermor! De blir veldig glad av disse specialer gaver!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.