|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flis eller gulvbelegg på bad?Jeg liker dårlig å vaske fliser altså... Føler de aldri blir ren!
![]() |
#2 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Har aldri sett det men tror det ville bli litt rart |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Jeg hadde valgt gulvbelegg. Bor pr. dato i studentleilighet, hvor det er fliser omtrent rund baut, og de som har bodd her før har ikke akkurat vasket hver dag...det er umulig å få bort i fugene, og ser dritmøkkete ut. ÆSJ. Jeg skal aldri ha fliser ever. Hjemme i huset har vi også fliser, og der har vi vann fra egen kilde, som det er bittelitt farge på. Ser dritmøkkete ut der også, selv om jeg vet at det er rent. Utrivelig. |
![]() |
![]() |
#4 |
priiiima donna
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Ja de platene er jo også veldig fine for tiden! Hm.... Vi har flislagt bad nå, og jeg syns d r vanskelig å få det skikkelig rent assa. Må ned på alle fire med skurekost og omtrent skylle gulvet og det er jo IKKE bra! :-/
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Foreldra mine har belegg på begge badene. Både eg og mannen vil ha det, dersom me ein gong får gjort noko her eller bygd hus sjølv.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Vi har to bad som er flislagt, både på vegger gulv, og jeg er jevnt over veldig fornøyd med det.
![]() |
#7 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Jeg skal ALDRI legge flis på noen gulv, hvertfall ikke badegulv.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Vi skal pusse opp badet neste år, og her blir det definitivt gulvbelegg. Vi har fliser nå, mens vi hadde gulvbelegg der vi bodde før. Jeg kan ikke fordra flisene. Jeg synes helt klart fliser er finere, men det er alt for vanskelig å holde rent. Jeg orker ikke snakke om fugene i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#9 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Jeg ville valgt fliser. Vi har aldri hatt noe problem med det. Valgte ganske mørk fuge og litt melerte fliser med glatt overflate som er enkle å holde rene. Jeg synes av en eller annen grunn det føles renere med fliser. Belegg minner litt om besteforeldrene mine sine bad, men det har sikkert skjedd mye nytt på "gulvbelegg-fronten" siden vi bygde huset og måtte velge badegulv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Jeg har et bad med belegg og et med flis og jeg foretrekker absolutt det med belegg. Mye letter å holde rent.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Vi vurderer belegg når vi skal lage nytt bad i underetasjen. Eventuelt så blir det store fliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fersking
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Neste gang skal jeg ha sånn flis-look-alike, men nå har vi fliser. Jeg trodde jeg hadde støv på hjernen, men jeg har aldri hatt noen problemer med rengjøring. Fugene er grå. Sikkert ikke rene, men det syns ikke. Her tørker vi bare over flisene med en fuktig Enjo-klut en gang i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
priiiima donna
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Ja de har mange fine gulvbelegg, det er ikke noe problem i det hele tatt! blant annet flis look a like, de er veldig fine ..
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Vi skal ha Jotun sitt våtromssystem på veggene. Glatte, malte vegger.
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Nær Oslo
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Belegg er det værste jeg vet. Skikkelig glissent. Helt klart fliser som er finest på bad.
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Dette er helt genialt på badegulv!
![]() |
#18 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Kjenner også til et bad(veldig godt)hvor denne type belegg ble lagt for 16 år siden, pga rullestolbruk, og gulvet er fremdeles tett og like pent!
![]() |
#19 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Her blir vi ikke enige. Jeg vil ha belegg på gulvet og mannen vil ha flis. Jeg ønsker ikke flis av de grunner som nevnt tidligere i tråden.
![]() |
#20 |
priiiima donna
![]() Sv: Flis eller gulvbelegg på bad?Ja driter jeg iallfall i! Om jeg bygger et nytt stort hus, og de rakker ned på at jeg har belegg på badet - da altså
![]() |
|
|