|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeForrige lesesirkelrunde med Lesesirkelen var kanskje ikke noen stor suksess, såvidt jeg husker slo ikke boka så godt an. Har dere lyst til å bli med på en ny runde? Denne gangen kan vi ta oss tid til en litt bedre utvelgelsesprosess. Hvis dere vil, så kan vi nominere forslag her og så stemme over bok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeHvor er den til kr 69,- Kaija? Jeg har bare sett den til 99,-? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeFlott hvis vi får gjenopplivet lesesirkelen!
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJa! Jeg har lest begge to! Jeg er ferdig med oppgaven min! Jeg kan delta i lesesirkelen!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg har lest Gavalda, og har lyst å lese Zusack, så begge er gode greier for min del. :enkel:
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg vil gjerne lese Boktyven.
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg leser boktyven nå.
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg har lest begge to, og diskuterer dem gjerne, men jeg har Zusak veldig mye mer present, og likte den også mye, mye bedre enn jeg likte Gavalda.
![]() |
#12 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundepoff-------
doing the dishes while doing the dishes Sist redigert av zeppelin : 18-05-09 kl 11:55. Årsak: kom på at jeg har alldeles ikke tid til noe lesesirkel......drukner i faglitteratur |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg er klar for ny lesesirkel. Det siste året har jeg hatt lesesirkel med noen venninner, men den døde ut da primus motor flyttet til bøgda.
![]() |
![]() |
#16 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg har Boktyven på skal lese - lista mi, så jeg kan godt være med på den også. Har mange fridager foran meg.
Jeg fant den på Ark, Down Town i Porsgrunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg vil være med! Har ikke lest noen av de foreslåtte og gleder meg
![]() |
#18 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrundeJeg har heller ikke tid til å være med i lesesirkel nå, med mindre dere foreslår en bok i norsk grammatikk.
![]() |
#20 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nomineringstråd for ny lesesirkelrunde
Sværmere
![]() |
|
|