Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er det noen som har frittstående uteplass (er)?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 14:50   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har frittstående uteplass (er)?

Vi prøver å utnytte tomta vår og har et hjørne hvor det kommer sol på kvelden. Vi tenker oss en platting med levegger og muligens litt tak over. Sola er så lav når den kommer dit at den vil kommer inn under taket. Dessuten tenker jeg at den kan bruks på formiddagen til feks frokost og lunch.

Er det noens om har noe inspirasjon å dele på frittsåtende uteplasser?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 14:55   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som har frittstående uteplass (er)?

Hva med å lage "levegger" av busker, syriner, bambus eller noe annet? Jeg syns ofte det er penere enn en "trekloss" midt på plenen. Eventuelt la leveggene gro igjen av roser eller andre klatreplanter. Ellers finnes det jo mange fine lysthusvarianter, men det kommer jo litt an på huset deres i forhold til hva som matcher.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 14:56   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal være i det ene hjørnet av tomta, så helt frittstående blir den jo ikke. Den vil bli litt høyere enn resten av tomta. (Vi har veldig kupert og skrå tomt)

Gammel 18-05-09, 14:58   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, er det i et hjørne blir det jo litt annerledes. Jeg for min del skal ha denne en gang i livet, men det er kanskje ikke helt det dere ser etter?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 15:02   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har sett litt på den varianten der. Men jeg må først ha noe å sette den på. Det er bare en haug der foreløpig.

Gammel 18-05-09, 15:41   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min svigerfar har murt opp et monument av en grillplass med store steiner, og laget et par "vindushull" i dette. 2 sider uten vegg og 2 sider er steinvegg. Tak er lagd av noe treverk som er festet til en stor gammel trestamme. Det ble skikkelig stilig, men veldig mye arbeid. Og passer nok ikke inn alle steder.

Gammel 18-05-09, 22:52   #7
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, er det i et hjørne blir det jo litt annerledes. Jeg for min del skal ha denne en gang i livet, men det er kanskje ikke helt det dere ser etter?

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 22:54   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Er det ikke noen som har bilder eller blogger eller noe sånt som jeg kan få se på?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.