|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hvis du kunne velge .....deg et ekstra rom i huset. Hva ville det vært?
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge...Bibliotek!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge...Hvis jeg ser bort fra de rommene som skal komme i kjelleren (soverom, vaskerom og bad) så ønsker jeg meg et STORT hobbyrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvis du kunne velge...Mannen ville garantert valgt garasje. ( i hans øyner et kjempestort hobbyrom) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Filmrom, et som var stort og mørkt nok til å høre musikk på relativt full guffe. Tenk deg scenene fra Matrix, der Neo og Trinity kommer inn i kontorbygget, med den suggererende musikken. Herlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
er her
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Vi har planer om å utvide litt, så når det er på plass (ekstra soverom og matbod) ville ønsket mitt også være et stort vaskerom. Det vi har nå er altfor lite og er også gang ut til grillplassen og er alltid et eneste kaos. Så et stort vaskerom sånn at jeg kan gjøre det nåverende vaskerommet om til gang/bod.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Vi trenger sårt flere soverom så jeg måtte nok valgt det. Samtidig drømmer jeg også om et vaskerom.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Hvis jeg bare skulle valgt ett rom i tillegg til det vi har nå, måtte det blitt et ekstra soverom. Dersom vi hadde hatt 3 soverom, ville jeg hatt en ekstra stue (kjellerstue ellr loftstue).
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Bibliotek. Det var det vi ikke fikk plass til da vi bygget ut og om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Bare et ekstra rom? Jeg vil gjerne ha to soverom til, en loftstue, vaskerom, og et kontor/gjesterom. :grådig: Vi har fire barn og bare to soverom utenom vårt eget soverom.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...
Jaaa!!! Samme her. Og da uten gamle, slitte og stygge kinoseter som er fra kinoens byggeår for flerfoldige år siden.
![]() |
#17 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Er ganske fornøyd men hvis det er noe jeg skulle ønske nå så måtte det være et skikkelig kjølerom for mat.
![]() |
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge ...Et ekstra soverom, så alle ungene fikk hvert sitt.
![]() |
![]() |
|
|