|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...Jeg kom plutselig til å tenke på en beltedyrkaken som jeg ikke klarer å huske hvor jeg har fra (finner referanser til filmen Steel Magnolias, men har en slags ide om at kaken er beskrevet i En bønn for Owen Meany) og googlet litt etter slike kaker.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...(Kilde: youtube.com)
![]() |
#4 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...
Hvis du fikser slike kaker, så veit jeg om ei som gleder seg ekstra til å komme i bursdag! Hun kaller seg Ahsoka nå
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...I kategorien "ikke fullt så kule kaker" anbefaler jeg bloggen Cake Wrecks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...Den bloggen var fantastisk. Nå har jeg ledd meg gjennom utallige sider, og blitt litt lettere sjokket innimellom.
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...Hva er det de har utenpå? Er ikke det sånn marsmellowklin? Hvordan lager man det? |
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinnåff fra kakepynting: Skikkelig kule (og ikke fullt så kule) kaker...200 g marshmallows
![]() |
![]() |
|
|