|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?I og med at jeg har svangerskapsdiabetes er det ikke alle brød jeg kan spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?I "den store brødtråden" i linken over, ligger det en oppskrift på Nut Bread (en Ziggy har lagt ut i innlegg nr 2 eller 3). Det inneholder ganske mange egg så folk får helt sjokk, men egg er ikke dyrt og jeg synes det brødet er knallgodt. Du må bruke 100 gram mel i det, men jeg har brukt grov spelt med hell.
![]() |
#4 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Kanskje du kan prøve dette lavkarbobrødet?
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Hei. Jeg jobber i et bakeri på andre kanten av landet, men vi lager et brød som heter Multi fiber. Det kan spises av diabetikere,Vet ikke hvor på din kant du får tak i det, men hør med et bakeri så får du det sikkert der.....
![]() |
#6 |
Teller ned
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Lettbrød, selges bl.a. på Meny. Tror hjemmesiden er lettbrod.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Jeg prøvde litt ymse i svangerskapet, men det eneste som fungerte for meg var Wasa Fiber Plus knekkebrød.
![]() |
#8 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Har fri frem til onsdag, men skal sjekke det opp da og gi deg beskjed!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brød med lite karbohydrater (som kan spises av diabetikere)?Da jeg hadde svangerskapsdiabetes var det, foruten Fedonbrød, to kjøpebrød fra vanlige butikker som jeg kunne spise uten at det hadde stor innvirkning på blodsukkeret: Vitabrødet og Omega 3-brød (begge har mye grønt på posen). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|