|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?I går fikk jeg mail om at alle varer er på 50 % salg i fra i dag og til og med fredag. I vinduene på Stortorvet hang det noen hjemmesnekrede 50 %-skilt, og de ansatte i butikken gav tydelig uttrykk for at dette salget hadde kommet like brått på dem som på kundene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?http://www.cg.no/no/Norge/Hjemside/Hjem/
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?De har jubileum. Men når det er sagt tror jeg hele den bransjen sliter i motbakke for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Hm, kanskje det lønner seg å ta en tur i nær fremtid da.
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?50% er 50%, trist om de går konk og det blir dressmann der og, får håpe det bare er salg!
![]() |
#9 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Jeg fikk også handlet litt på salg der i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Hmm. Gjelder dette også andre butikker som heter CM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?CM? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Når jeg ser overskriften ser jeg for meg de butikkansatte som lister seg rundt med Sherlock Homes-utstyr og flytter på prosentplakatene slik at færrest mulig ser dem. Sist redigert av Chanett : 27-05-09 kl 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?CG holding er visstnok begjært konkurs. Sammen med en haug andre Brynestadselskaper er alt til salgs, så det er nok ikke bare feiring som foregår der om dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Er det skjult konkurssalg vet i allefall ikke vi som jobber i butikkene noe om det. Men vi får vel ikke vite mer enn alle andre heller, så det trenger ikke bety stort.
![]() |
#17 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er det skjult konkurssalg på Christiana Glassmagasin?Det begynner å bli tomt for de beste varene allerede, folk shopper som gale. (Og jeg har svidd av 5.000,- i dag.
![]() |
|
|