|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Er jeg frekk som spør om å få se hvordan der bor? Synest det er veldig gøy og se hvordan det er rundt i de norske hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Jeg vil ikke vise bilder. Føler at jeg bør rydde da, og det gjør jeg ikke uten at det er strengt tatt helt nødvendig. Ellers kan det være en god idè å legge ut bilder selv først. Siden du er ny, tipper jeg at folk ikke iler til for å vise bilder av hjemmet sitt sånn helt uten videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Jeg er stolt av mitt hjem og liker å vise det frem men da til venner og bekjente. Et ledd i det å prøve å være litt anonym på nettet er iallefall å ikke legge ut for mange bilder. Men jeg kan i ledd av å være hjelpsom heller sende det som pm til en forumist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Hjemme hos oss er det veldig hyggelig å være. Passe rot, passe ryddig. Litt nytt og litt gammelt. Bøker, bilder, kunst, minner. Og i all beskjedenhet; vi får ofte høre at vi har god smak av andre. *visualiserer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Vi har komplett kaos.
![]() |
#6 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Visningsbilder, det var lurt Ru, da slipper man å rydde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Trukke det gitt. |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har dere det hjemme hos dere? Bilder?Her er stuen vår i kjemper ryddig tilstand: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|