|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sukkererter trolig dysenteri-smittekildehttp://www.aftenposten.no/helse/article3097965.ece
![]() |
#3 |
X First Lady
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeNettopp kastet to pakker sukkerter fra Kenya. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeJeg spiser sukkererter hver dag og hadde akkurat slukt en pakke fra Kenya da jeg hørte dette på radioen. Satser på at det går bra, men blir ikke flere sukkererter derfra på meg. |
![]() |
![]() |
#6 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeGrøss - jeg har knasket masse sukkererter kjøpt på Kiwi i det siste. Vet ikke hvilket land de kommer fra.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeDet er en del sukkererter fra Zimbabwe i butikkene nå også. Men nå bør vel snart de norske kommer! :lengter etter sukkererter som har reist kortere enn en gjennomsnittlig interrailturist:
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeOj, vi spiser veldig mye sukkererte og bor i hordaland. Så dett ble farlig nært synest jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeSpiste det i går og mannen var dårlig i magen.Håper det bare var tifeldig i går...
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeVi har også høyt sukkerertforbruk, men nå spirer det ute i vinterhagen, så snart får vi egenproduserte.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeHusker jeg gikk på sukkererter-slang når jeg var liten.
![]() |
#14 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sukkererter trolig dysenteri-smittekildeDet gjelder vel kun de som kommer fra Kenya?
![]() |
|
|